173 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op lies5678

Mijn zoontje doet het ook af en toe. Mij is verteld dat het normaal is als ...
Ja het is dus als ze haar zin niet krijgt, moe is, etc. Maar vaak als ik haar dan neer zet ergens bij speelgoed gaat ze zoet spelen. Maar ze doet het steeds vaker op schoot, tijdens het verschonen etc. Maar misschien dan toch prikkels,aangezien Ze dan zoet gaat zitten spelen in haar eentje, even rust ofzo 🤣

4 maanden geleden

Reactie op lsje88

Vraagje: mijn dochter overstrekte als baby’tje heel erg. Nu was dat Over ma ...
Bij mijn dochtertje zijn we erachter gekomen dat ze het Kiss syndroom heeft. Ik zou bij overstrekken een manueel therapeut inschakelen. Wij hebben er werkelijk een ander kind voor terug gekregen .

4 maanden geleden

Reactie op BoterBloempje2022

Bij mijn dochtertje zijn we erachter gekomen dat ze het Kiss syndroom heeft ...
Denk niet dat ze dat heeft ofzo, ze verder mega vrolijk (slaapt alleen niet zo goed in, dan veel tranen, maar lijkt meer verlatingsangst). Maar is nooit een kind geweest dat graag op haar buik lag, moesten we echt trainen van de fysio maar ze Vind en vond het verschrikkelijk. Wil altijd zelf zitten. Dus wie weet zit er wel ergens wat niet helemaal lekker ofzo…

4 maanden geleden

Zijn er mensen die de billendoekjes voor het gezicht gebruiken? In de winkels worden deze echt verkocht als aparte doekjes maar kan ik niet gewoon mijn billendoekjes op waterbasis hiervoor gebruiken?

4 maanden geleden

Reactie op lsje88

Denk niet dat ze dat heeft ofzo, ze verder mega vrolijk (slaapt alleen niet ...
Ik zeg ook zeker niet dat, dat het geval is. Mijn kleine meid was ook geen huilbaby, alleen het slapen was echt dramatisch slecht en enorm veel en vaak overstrekken. Maar goed, uiteraard moet je doen waar jij je goed bij voelt❤️

4 maanden geleden

Reactie op Fabienne86

Zijn er mensen die de billendoekjes voor het gezicht gebruiken? In de winke ...
Ik doe dat! De Pampers op waterbasis gebruik ik daarvoor en dat gaat gewoon prima!

VRIEND

4 maanden geleden

Reactie op Fabienne86

Zijn er mensen die de billendoekjes voor het gezicht gebruiken? In de winke ...
Ik gebruik alles wat voorhanden is xD. Zo een onzin om daar aparte dingen voor te kopen. Keukenpapier werkt ook. En de cheekywipes die wij gebruiken zijn nog handiger, die gaan hoppa de wasmachine in.

4 maanden geleden

Reactie op Fabienne86

Zijn er mensen die de billendoekjes voor het gezicht gebruiken? In de winke ...
Ja doe ik! Alleen kreeg ze ineens heel erge uitslag op haar gezicht na de Zwitsal doekjes 🙊

MOD

4 maanden geleden

Reactie op Fabienne86

Zijn er mensen die de billendoekjes voor het gezicht gebruiken? In de winke ...
Ja hoor! 🙋🏼‍♀️ Ik gebruik de blauwe doekjes van Kruidvat. Gebruik ze voor gezicht, handjes, billen etc.

4 maanden geleden

Reactie op BoterBloempje2022

Ik zeg ook zeker niet dat, dat het geval is. Mijn kleine meid was ook geen ...
Ga het zeker bespreken!

4 maanden geleden

Reactie op marieke_2022

Ja doe ik! Alleen kreeg ze ineens heel erge uitslag op haar gezicht na de Z ...
Mijn zoontje kreeg ook hele rode wangen van de zwitsaldoekjes!

4 maanden geleden

Reactie op lsje88

Denk niet dat ze dat heeft ofzo, ze verder mega vrolijk (slaapt alleen niet ...
Het is alsof ik het verhaal van mijn zoontje lees. Eerste maanden had hij heel veel last van reflux, daardoor was tummytime niet te doen en overstrekte hij veel. Sinds hij 4 maanden is zijn ook wij onder behandeling van een fysio om dit wat te bevorderen. Overstrekken blijft hij echter doen, met name als hij huilt. Hij wil zijn armpjes daardoor ook niet goed gebruiken (leren tijgeren, kruipen, opvangen uit zit) Ik heb daardoor toch een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Dit heeft voor zijn reflux ook goed geholpen.

4 maanden geleden

Reactie op IngeV1994

Het is alsof ik het verhaal van mijn zoontje lees. Eerste maanden had hij ...
Wat fijn, ik overweeg naast de Manueel therapeut ook een osteopaat te bezoeken voor de “rest” klachten.

4 maanden geleden

Reactie op IngeV1994

Het is alsof ik het verhaal van mijn zoontje lees. Eerste maanden had hij ...
Wat was het dan uiteindelijk? Ze heeft geen reflux namelijk…

4 maanden geleden

Reactie op lsje88

Wat was het dan uiteindelijk? Ze heeft geen reflux namelijk…
Ik moet nog heen! Dus kan je helaas nog niet helpen.

4 maanden geleden

Hoeveel ml water (naast flesvoeding) geven jullie? Mijn dochter is 9 maanden.

4 maanden geleden

Hoeveel ml water (naast flesvoeding) geven jullie? Mijn dochter is 9 maande ...
Net wat ze wil,. Gaat niet meer dan een paar slokjes vaak in…

4 maanden geleden

Hoeveel ml water (naast flesvoeding) geven jullie? Mijn dochter is 9 maande ...
Paar slokken. Sinds 2 dagen roosvicee pruimen ranja gemaakt en dat gaat er in alsof het een fles is 🤭

MOD

4 maanden geleden

Hoeveel ml water (naast flesvoeding) geven jullie? Mijn dochter is 9 maande ...
Mijn zoontje krijgt nog 1x borstvoeding en 3x een fles (waarvan 1 met speltpap in de ochtend/begin middag). Daarnaast drinkt ie al wel slokjes maar nog geen hele bekers oid. Ik stimuleer dat ook nog niet heel erg. Bij vast voedsel heb ik zn drinkbeker erbij en dan neemt ie dus wat slokjes drinken

4 maanden geleden

Lol: die vraag op het het forum: draagt jouw kleine een zonnebril? Ze weet niet eens wat de zon is….