13 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij zijn er al een stuk of 3 topics over, als.je bij de zoekfunctie Stoel intypt 😁

2 jaar geleden

op marktplaats heb je de baby schommelstoel van babypark wij hebben voor het eerste kindje daar een gekocht en nu voor de 2e van marktplaats af. Rotan schommelstoel € 75,00 https://link.marktplaats.nl/m2080088990?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons zoals deze. staan er best wel wat door het hele land

2 jaar geleden

Hoi! Wij hebben de teddy stoel van Woonsquare (zie foto) Zit heel fijn en deze is 360gr draaibaar 😊

2 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Volgens mij zijn er al een stuk of 3 topics over, als.je bij de zoekfunctie ...
Helaas nog niet gevonden door de grote hoeveelheid topics over autostoelen

2 jaar geleden

Ik ben naar een gewone meubelwinkel gegaan en heb daar een stoel uitgekozen die ik kon aanpassen in stof. Zat heerlijk

2 jaar geleden

de stoel van Quax is wel een aanrader

2 jaar geleden

Deze hebben wij (incl bijbehorende hocker). Ik zie dat hij nu goed is afgeprijsd https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/fauteuil-vildsund-white-stof

2 jaar geleden

Reactie op 1900

Helaas nog niet gevonden door de grote hoeveelheid topics over autostoelen

2 jaar geleden

Even goed over nadenken of je dat gaat gebruiken. De baby slaapt vaak eerst een tijdje op je eigen slaapkamer. Daardoor voede ik lekker warm in bed ☺️

2 jaar geleden

Schommelstoel van de ikea! Echt een aanrader, mijn dochter is 14mnd en gebruik hem echt ontzettend veel

2 jaar geleden

Heeel blij met deze (teddy) stoel van Jysk! Goed betaalbaar en past snel bij alles. Hij is niet mega zacht met zitten maar eigenlijk geen last van! Heel veel in gevoed en nu ze 22 maanden is nog elke avond voor het slapen gaan boekjes erin lezen :)

2 jaar geleden

Reactie op Buikie

Heeel blij met deze (teddy) stoel van Jysk! Goed betaalbaar en past snel bi ...
De we is Indd heel fijn! Afgelopen periode was hij €100 dus zou even wachten met hem kopen als je hem wil. Altijd veel afprijzingen bij jysk