1046 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Poppybloem

Mensen met kv ervaring. Als ik een dagje wegga, kan ik dan het koude water ...
Ik heb een thermos met gekookt water en een waterflesje met koud water. Omdat de temperatuur van het water in die thermos afneemt, weet ik op voorhand nooit wat de verhouding precies moet zijn, is altijd anders. Daarom vind ik het makkelijker om het koude water ook nog apart toe te kunnen voegen. Maar in principe kun je denk ik prima het koude water al in het flesje doen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Poppybloem

Maar dus niet al water in de fles van baby doen?
Kan wel hoor. Doe ik ook al wel eens, alleen lukt bij ons dan de dop bol als de fles niet rechtop blijft. En dit werkt dan uiteindelijk niet mee, dus doe dat niet meer

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Kan wel hoor. Doe ik ook al wel eens, alleen lukt bij ons dan de dop bol al ...
*lekt

茅茅n jaar geleden

Hoe vaak knippen en/of vijlen jullie de nagels van jullie baby? Op het moment ben ik haast dagelijks aan het vijlen 馃槄 Ik snap maar niet hoe die nagels zo snel weer scherp worden!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tyven

Hoe vaak knippen en/of vijlen jullie de nagels van jullie baby? Op het mome ...
Knip ook echt wekelijks. Als ik ze niet kort hou krabt hij zijn gezichtje open 馃槙

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anne89.

Iemand die ook de Joolz day+ heeft en er een universele regenhoes bij gebru ...
Heb net een ergobaby regenhoes voor onze draagzak gekocht op vinted. Misschien kan je daar eens zien?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anne89.

Ik heb een thermos met gekookt water en een waterflesje met koud water. Omd ...
Slim ja!!! Bedankt allemaal

茅茅n jaar geleden

Ik ben op zoek naar witte broekjes die wat dikker zijn maar wel goed meerekken. Heeft er iemand een idee? Heb nu Hema broekjes maar die vind ik echt heel dun

茅茅n jaar geleden

Wat voor broekjes dragen baby鈥檚 in de winter? Of is het de bedoeling een overbroekje te dragen als je naar buiten gaat? Of dikke dekens? Skipak?

茅茅n jaar geleden

Reactie op hilde32

Wat voor broekjes dragen baby鈥檚 in de winter? Of is het de bedoeling een ov ...
Ik vind de wollen baby legging van joha super handig en zacht om onder andere kledij te doen, en we hebben zo鈥檔 overall voor over de kleren voor als t koud is. Lijkt me voldoende. Met nog een mutsje eventueel erbij.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tyven

Hoe vaak knippen en/of vijlen jullie de nagels van jullie baby? Op het mome ...
Om de dag . Zijn nagels groeien zo snel, niet normaal 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ri3004

Wat kiezen jullie en waarom? Slaapzak met of zonder mouwen (of afritsbaar, ...
Hier twijfel ik ook tussen. Heb nu een dikke pyjama met een slaapzak zonder mouwen. Maar dit is nog zijn zonerslaapzak. Heb een pucka baby met vaste mouwen , maar die vind ik nog te warm. Dus twijfel nu tussen beide en dan 1 tog. Denk dat ik toch voor zonder mouwen ga zodat er een dikkere pyjama neer kan

茅茅n jaar geleden

Laten jullie baby鈥檚 ook veel scheetjes? Mijn zoontje echt veel meer dan mijn dochtertje. Stinkt ook enorm. Maar echt vaak scheetjes!! Heeft vanaf 6 weken ook echt darmkrampjes gehad

茅茅n jaar geleden

Reactie op hilde32

Korte nagels en ze lag op niets tijdens slapen.. onschuldig of is dit iets? ...
Ondanks dat ze korte nagels heeft vind ik het echt zo'n krabplekje door nagels. Misschien toch nog ergens een scherp randje

茅茅n jaar geleden

Wrijft jullie kindje ook zoveel in de ogen? En dan niet enkel op momenten dat ze moe zijn maar op willekeurige momenten

茅茅n jaar geleden

Voor de mama's die dragen, hoe houden jullie je trui/jas proper? 馃槄 Na elke wandeling kan ik iets proper aan doen omdat ik vol ben gezeverd waar zijn hoofdje zit 馃檲

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is voor het eerst verkouden. Straks even zoutoplossing halen. En maar een ui onder haar bed. Anderen ook nog tips? Gebruiken jullie al luuf bij de kinderen? Of zijn ze daar met 17 weken nog te jong voor?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Voor de mama's die dragen, hoe houden jullie je trui/jas proper? 馃槄 Na elke ...
Hij heeft bij mij zo'n kwielslabber aan die ik dan omhoog vouw. Kwielt hij die maar helemaal onder 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op JYB

Onze dochter is voor het eerst verkouden. Straks even zoutoplossing halen. ...
Luuf mag volgens mij pas vanaf 6 maanden. Ik zorg dat ik hem na de zoutoplossing lange tijd omhoog houd in bv de wipper ofzo, dan kan het snot eruit lopen ipv verzamelen achter in zijn neus

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Luuf mag volgens mij pas vanaf 6 maanden. Ik zorg dat ik hem na de zoutoplo ...
Ah ja dat omhoog houden is wel handig! Met de oudste hadden we nog een snotzuiger. Maar die was niet automatisch. Dus waa wat een onding en weinig gebruikt. Misschien dat we nog naar een automatische gaan kijken.