1013 Reacties

één jaar geleden

Ik ga een nieuwe fiets halen, welke fiets moet het zijn? Wil niet een speciale moederfiets maar wel die lekker fietst straks met die kleine. Ik fiets al 15 jaar op mn afgetrapte opelfiets dus alle tips zijn welkom😛

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Ik ga een nieuwe fiets halen, welke fiets moet het zijn? Wil niet een speci ...
Hahah ik ook 🤣

één jaar geleden

Kleine is heftig verkouden hier. We gebruiken al luuf, en hebben ook neusspray maar het lijkt toch maar niet over te gaan. Ook een gesneden ui naast t bed hielp niet. Iemand nog tips? En volgens mij wil ze door haar verkoudheid graag op haar buik slapen. Nu doet ze dit normaal niet, nu wel of niet toelaten?

één jaar geleden

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen met het afbouwen van kunstvoeding. Gister de late avond voeding een flesje klaargemaakt toen mevrouw wakker werd. Nu werd ze boos dat ze geen borst kreeg maar de fles en is toen zonder voeding weer in slaap gevallen. Is dat klaargemaakte flesje dan verloren? Of kan ik die later nog gebruiken? Warm maken?

één jaar geleden

Reactie op Lieeke

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen m ...
Afbouwen van borstvoeding bedoel ik natuurlijk 😬

één jaar geleden

Reactie op Lieeke

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen m ...
Een flesje kv kun je max een uur bewaren, daarna kun je het beter weggooien

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Een flesje kv kun je max een uur bewaren, daarna kun je het beter weggooien ...
Half uur buiten de koelkast. Maar opnieuw opwarmen niet meer. Gewoon weg gooien

één jaar geleden

Reactie op Lieeke

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen m ...
Binnen een uur ongeveer opmaken, maar je mag het wel nog in de koelkast zetten. Dat kan je gewoon nog de dag erna geven. Je mag het 1 keer opwarmen en daarna adviseren ze om het wel weggooien als het niet opgaat

één jaar geleden

Waar doe ik goed aan? Zoontje is ziek geweest en heeft nu nog de nasleep: hoesten en verkouden. Slaapt 's nachts vrijwel niet en is overdag hierdoor wat vermoeider en slaap wat meer dan normaal. Hoe voorkom ik dat hij de slaap overdag gaat inhalen die hij 's nachts mist zonder dat hij een draak van oververmoeidheid wordt 😴

één jaar geleden

Reactie op Shakay

Waar doe ik goed aan? Zoontje is ziek geweest en heeft nu nog de nasleep: h ...
In andere woorden: ik wil niet dat hij dag en nacht gaat omdraaien.

één jaar geleden

Reactie op Shakay

In andere woorden: ik wil niet dat hij dag en nacht gaat omdraaien.
Ietsje laten bijslapen overdag is niet erg, wel zou ik deels jullie ritme aan blijven houden en misschien een kwartiertje langer laten slapen per slaapje. Verder rustige dingen doen.

één jaar geleden

Vooral gericht aan de mama's die al een ouder kindje hebben. Overal lees ik dat de laatste fles voor het slapen gaan de fles is die het langst blijft. Kan het ook zo zijn dat je kindje deze op een gegeven moment wil laten vallen als hij gewoon voldoende avondeten krijgt?

één jaar geleden

Onze dochter doet tegenwoordig heel goed haar dutjes in haar eigen bed op eigen kamer (ipv co sleeper of box wat we eerder deden). Maar savonds is het echt drama, dan zet ze het echt op een brullen. Ik doe dezelfde bed ritueel met slaapzak en voorlezen etc. als overdag (savonds wel badje of washandje erbij) Is de avond/nacht gewoon moeilijk(er) voor een baby of iemand een idee waarom? 🙈

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Vooral gericht aan de mama's die al een ouder kindje hebben. Overal lees ik ...
Die van 23 uur of 18.30?

één jaar geleden

Reactie op Dane247

Die van 23 uur of 18.30?
Die van 18.30. Mijn zoontje heeft er nooit een na 19.00 gehad gelukkig

één jaar geleden

Lezen jullie je kindjes voor voordat ze gaan slapen? Zo ja, doe je dat voor of na de fles/borst? Mijn zoontje slaapt namelijk al bijna na de fles en na bad/pyjama aandoen word hij altijd een beetje zeurderig omdat hij moe is en honger heeft. Vind dus lastig wanneer voor te lezen.

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Lezen jullie je kindjes voor voordat ze gaan slapen? Zo ja, doe je dat voor ...
Ik probeer het wel eens maar het hele boek wordt opgegeten. Wij zingen een liedje voor het slapen gaan, boekje lezen voor het slapen zit er niet in

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Lezen jullie je kindjes voor voordat ze gaan slapen? Zo ja, doe je dat voor ...
Ja elke avond. Eerst omkleden, slaapzak aan, voorlezen, dan drinken en slapen.

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Lezen jullie je kindjes voor voordat ze gaan slapen? Zo ja, doe je dat voor ...
De laatste tijd niet meer vpor het slapen gaan. Wij hebben beneden een kastje met daarin van die volledig kartonnen boekjes. Als hij daat naartoe kruipt en er een boekje uit haalt lezen we die voor

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Lezen jullie je kindjes voor voordat ze gaan slapen? Zo ja, doe je dat voor ...
Wij doen eerst pyjama aan, dan borstvoeding, tandenpoetsen, slaapzak aan, boekje lezen, liedje zingen en dan slapen. Badje is een beetje afhankelijk van hoe de dag loopt of dit in de ochtend, middag, of avond is. Dus dat is geen onderdeel van ons bed ritueel.