1013 Reacties

één jaar geleden

Ik ga een nieuwe fiets halen, welke fiets moet het zijn? Wil niet een speciale moederfiets maar wel die lekker fietst straks met die kleine. Ik fiets al 15 jaar op mn afgetrapte opelfiets dus alle tips zijn welkom😛

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Ik ga een nieuwe fiets halen, welke fiets moet het zijn? Wil niet een speci ...
Hahah ik ook 🤣

één jaar geleden

Kleine is heftig verkouden hier. We gebruiken al luuf, en hebben ook neusspray maar het lijkt toch maar niet over te gaan. Ook een gesneden ui naast t bed hielp niet. Iemand nog tips? En volgens mij wil ze door haar verkoudheid graag op haar buik slapen. Nu doet ze dit normaal niet, nu wel of niet toelaten?

één jaar geleden

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen met het afbouwen van kunstvoeding. Gister de late avond voeding een flesje klaargemaakt toen mevrouw wakker werd. Nu werd ze boos dat ze geen borst kreeg maar de fles en is toen zonder voeding weer in slaap gevallen. Is dat klaargemaakte flesje dan verloren? Of kan ik die later nog gebruiken? Warm maken?

één jaar geleden

Reactie op Lieeke

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen m ...
Afbouwen van borstvoeding bedoel ik natuurlijk 😬

één jaar geleden

Reactie op Lieeke

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen m ...
Een flesje kv kun je max een uur bewaren, daarna kun je het beter weggooien

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Een flesje kv kun je max een uur bewaren, daarna kun je het beter weggooien ...
Half uur buiten de koelkast. Maar opnieuw opwarmen niet meer. Gewoon weg gooien

één jaar geleden

Reactie op Lieeke

Ik ben echt een leek wat betreft kunstvoeding 🙈.. op dit moment begonnen m ...
Binnen een uur ongeveer opmaken, maar je mag het wel nog in de koelkast zetten. Dat kan je gewoon nog de dag erna geven. Je mag het 1 keer opwarmen en daarna adviseren ze om het wel weggooien als het niet opgaat