1054 Reacties
3 jaar geleden
Wat zouden jullie aan doen? We gaan vandaag naar de marathon van Rotterdam, Rom茅e zal dus een tijd in de draagdoek zitten, buiten. Voorspelling is rond de 10 graden qua temperatuur. Ik heb zo'n winterpak van koeka, maar twijfel of dat te warm is in de draagdoek.. maar alleen een jasje over haar kleding is misschien te koud? Dilemma. Ik heb haar in de koude periode alleen maar in de kinderwagen mee naar buiten genomen. 馃檲
3 jaar geleden
Wat zouden jullie aan doen? We gaan vandaag naar de marathon van Rotterdam, ...
Ik zou een jasje aantrekken, ze krijgt ook je lichaamswarmte! En misschien voor jezelf een sjaal mee zodat je die eventueel nog lekker om kan slaan! Een lange broekje met sokjes over haar heen & misschien slofjes/schoentjes!
3 jaar geleden
Zijn er nog ouders met bril waarvan de bril wel op het hoofd blijft zitten. Ik zeg al nee, haal haar hand weg etc. Maar na 4 maanden is het kennelijk nog steeds leuk om het ding van mn hoofd te trekken 馃ゴ馃檮 iemand tips hoe ik dit af kan leren?
3 jaar geleden
Reactie op BijDeMolen
Zijn er nog ouders met bril waarvan de bril wel op het hoofd blijft zitten. ...
Geen idee hoe, hier ben ik weer helemaal gewend aan wazig zien 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op BijDeMolen
Zijn er nog ouders met bril waarvan de bril wel op het hoofd blijft zitten. ...
Geen idee of het ook met een bril werkt, maar ik ben begonnen met het woord nee. Werkt goed voor de waterbak van de katten en de kattenbak馃槄 die zijn erg leuk. En de voerbak is zijn favoriete nieuwe speelgoed
3 jaar geleden
Wat zouden jullie aan doen? We gaan vandaag naar de marathon van Rotterdam, ...
Wat laat maar hier een draagmama.
Net een weekje verlof aan de Belgische kust gehad. Dagelijks lange wandelingen gedaan. Wat wij deden bij dit frisse weer met wind was:
Romper lm + dun jasje, draagzak, winddichte hoes over draagzak. Uit de hoes haalden we zijn benen als het te warm leek. Armpjes waren sowieso vrij.
Afhankelijk van waar we waren en de hoeveelheid wind deden de hem een mutsje op of UV werende pet als het erg warm werd in bvb de duinen.
3 jaar geleden
Reactie op hilde32
Weet iemand of je dit mag eten tijdens zwangerschap? Het is mij niet duidel ...

Als ik het zo zie is het gepasteuriseerd. Niet rauw dus maar ook heel hoog verhit. Dacht dat het daarom werd afgeraden
3 jaar geleden
Reactie op hilde32
Weet iemand of je dit mag eten tijdens zwangerschap? Het is mij niet duidel ...

Volgens mij moet het er op staan als het rauwe melk bevat, als het er dus niet op staat zou ik het eten.
3 jaar geleden
Hebben jullie kindjes ook periodes (gehad) waarbij ze vrijwel elk eten weigeren? Mijn zoontje weigert al zo鈥檔 week zijn fruit- en groentenhappen. Zal ongetwijfeld door de sprong komen maar moet ik me zorgen maken? Hij drinkt wel gewoon 4 flessen leeg.
3 jaar geleden
Reactie op Juuuuulll
Het gaat de melatonine aanmaak tegen dus beter van niet. Meestal doe je het ...
Ja, dat van melatonine snap ik inderdaad. Het lijkt alleen soms alsof onze dochter in paniek/bang is... maar dat komt wellicht meer door verlatingangst/nachtmerries dan door het donker 馃
3 jaar geleden
Mijn zoontje is sochtends half 7 wakker. En ik merk dat hij echt half 9 al weer naar bed wil. Ik vind het zo vroeg 馃槺 paar weken geleden kreeg hij ergens tussen 4 en 6 nog een fles en sliep vervolgens tot half 8. Toen ging bij half 10 naar bed. Dat kwam mij toch wat beter uit 馃ぃ