1258 Reacties

één jaar geleden

Vandaag overleg en advies gehad en hierdoor de keuze gemaakt om even te stoppen met live borstvoeding en even alleen te kolven en flesvoeding te geven. Dit vooral om mijzelf meer rust te geven. Man wat een moeilijke keus. Maar daarnaast, had daarna wel gewoon 2ml gekolfd 😎😎 hoe trots kan je zijn.

één jaar geleden

Vandaag had ik even het idee dat het misschien begonnen was, rare steken die ik nog niet eerder had gevoeld. Maar is nu alweer een paar uur over 🙈

één jaar geleden

Reactie op Poppybloem

Vandaag had ik even het idee dat het misschien begonnen was, rare steken di ...
He, jammer haha. Vandaag een volledige voeding gekolfd en deze door papa aan Leia laten geven. Zelfs de verpleegkundige was enthousiast voor ons haha.

één jaar geleden

Vandaag ben ik bevallen in zeeer zeer korte tijd. Kwartier later en het was in de auto. Thuis 2 cm. Vliezen zijn gebroken op de gang van t ziekenhuis en op kamer 7 cm. Paar weeën verder waren me persweeën al. Nog paar minuten later was ze er al staand bevallen en zelf haar aangepakt😍😍😍

één jaar geleden

Reactie op Johanneke

Vandaag ben ik bevallen in zeeer zeer korte tijd. Kwartier later en het was ...
Ik las heel even dat je was bevallen in de auto! 🤣 gefeliciteerd!

één jaar geleden

De verloskundige op bezoek gehad voor een nieuwe strippoging voor ik komende week wordt ingeleid, maar ze had te kleine handen en kon er niet bij… 😅

één jaar geleden

Reactie op Johanneke

Vandaag ben ik bevallen in zeeer zeer korte tijd. Kwartier later en het was ...
Wow wat snel!!!! En hoe bijzonder zo op deze manier! Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Ooh ik wil mijn naambordje met jullie delen, gewoon omdat het kan en ik hem zo mooi vind en ik hem nog niet kon laten zien toen ze nog niet geboren was 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Johanneke

Vandaag ben ik bevallen in zeeer zeer korte tijd. Kwartier later en het was ...
Wauw dat is wel heel snel gegaan, gefeliciteerd!

één jaar geleden

3 ijsjes gegeten🤭

één jaar geleden

Reactie op hilde32

De verloskundige op bezoek gehad voor een nieuwe strippoging voor ik komend ...
Ohhh das vervelend...😅

één jaar geleden

Reactie op Johanneke

Vandaag ben ik bevallen in zeeer zeer korte tijd. Kwartier later en het was ...
Wauwwww gefeliciteerd!🥰

één jaar geleden

Reactie op MammyToBe

Ohhh das vervelend...😅
Behoorlijk.. baalde toch wel heel erg. Ze zei dat ze dit vaak heeft, niet heelhandig voor een verloskundige maar goed ik ga ervan uit dat het die inleiding wordt..

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Behoorlijk.. baalde toch wel heel erg. Ze zei dat ze dit vaak heeft, niet h ...
Jeetje. Ze zal der werk wel goed doen. Maar dan moet ze dat strippen maar aan een collega overlaten vind ik.. Jij lig daar al niet op je gemak. (Ik niet in ieder geval) en dan ook nog aangeven dat ze t vaker heeft... Ik moet me maandag 11 uur in t ziekenhuis melden🤞. Ben dan 41+3 & vind het wel mooi geweest zo

één jaar geleden

Reactie op Lariesadelfgoew

Ik las heel even dat je was bevallen in de auto! 🤣 gefeliciteerd!
Nou dat was dus wel als ik een kwartier later was😅😅😅 als ik zelf besloot om langer onder de douche te staan of wat dan ook tussen was gekomen dan ja😬

één jaar geleden

Reactie op MammyToBe

Jeetje. Ze zal der werk wel goed doen. Maar dan moet ze dat strippen maar a ...
Ja eens! Het is een prettige verloskundige, alleen heel jammer dat ze dit niet kon en ik baal er extra van omdat dit de laatste strippoging had geweest voor ik maandag (morgen) naar het ziekenhuis ga voor een ballon, gevolgd door de inleiding. Jij veel succes komende dagen, een ding is zeker: ergens deze week hebben we onze baby! 🥰🥰

één jaar geleden

Iemand tips voor mij: onze kleine man doet het fantastisch hoor! Eet goed slaapt goed poept en plast goed. Overdag lekker in de box maar zodra we naar bed willen en hij in de co sleeper gaat is het dramaaaa 😭 afgelopen nacht hebben we zn baby nestje tussen ons in gelegd op het dekbed en dat ging gelijk fantastisch. Maar dit kan natuurlijk niet de manier zijn.. ( hij is nu 5 dagen oud en we hebben dit ‘probleem’ al iedere nacht hahah) oja op de borst vind hij ook heerlijk.

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Iemand tips voor mij: onze kleine man doet het fantastisch hoor! Eet goed s ...
Wij hadden hier hetzelfde. Elk kindje is natuurlijk anders, maar wat heel erg helpt bij ons meisje is inbakeren en baarmoedergeluiden. Zoek baarmoedergeluiden op YouTube, is een filmpje van 10 uur. Sinds we dit doen slaapt ze 4 uur achter elkaar door in de co sleeper. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Iemand tips voor mij: onze kleine man doet het fantastisch hoor! Eet goed s ...
Wij hebben dit ook. Co-sleeper is voor haar echt geen optie. Enige optie voor ons is optillen, knuffelen en vasthouden. Ze is nu drie dagen en elke nacht vastgehouden, geknuffeld, gelopen en samen beneden geslapen. Het is zwaar, maar ik vind het niet erg 🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Iemand tips voor mij: onze kleine man doet het fantastisch hoor! Eet goed s ...
Onze zoon had dit in het begin ook, maar ik denk dat het heel normaal is.. hij heeft 9 maanden continu lekker dichtbij jou in je buik gezeten en opeens ligt hij helemaal alleen in een bedje snachts. De tip van het baarmoedergeluid of white noise werkte hier indd uiteindelijk ook maar de eerste nachten sliep hij ook tussen ons in, in een babynestje. Geen zorgen dus, is denk ik heel normaal!