106 Reacties

één jaar geleden

Kreeg ik net een telefoontje van de vk, heb donderdag een vlokkentest gehad ( op verdenking van klompvoetje en dan willen ze testen of er geen genetische andere afwijkingen zijn ). Belt ze met de vraag of ik anders even wilde komen kijken naar de baby zo lief! Hartje klopte weer mooi, en bewoog heerlijk 🥰. Nu hopen op een goede uitslag maandag ! 🤞

één jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik had woensdag geslachsbepaling en gister de 13 weken echo. Maar zit al in ...
Huh hoezo gescrol naar beneden?

één jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad bij 19 weken en hij is helemaal door de keuring heen. Zo blij! En de verloskundige zei houd hier je hand eens en ik voelde hem zo bewegen super leuk! Nu lekker door groeien!

één jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik had woensdag geslachsbepaling en gister de 13 weken echo. Maar zit al in ...
Je weet dat je kunt kiezen tussen ‘oudste berichten boven’ en ‘nieuwste berichten boven’ toch? Dan hoef je dus niet helemaal naar beneden te scrollen 😉

één jaar geleden

Goede 13 weken echo met 14+3, kon nog net. Volgende week geslachtsbepaling.

één jaar geleden

Met 14+5 vandaag de 13 weken echo gehad en alles was goed 🥰

één jaar geleden

M'n meisje lag uitgebreid te duimen😍 en wreef daarbij ook met haar vingertje over haar neusje. Echt zo lief en leuk om te zien! (15+5 vandaag).

één jaar geleden

Een meisje 💕 uitgerekend op 25 juni. We kunnen niet wachten!

één jaar geleden

Reactie op PPail

Een meisje 💕 uitgerekend op 25 juni. We kunnen niet wachten!
Waar is dat jurkje van 😍

één jaar geleden

Reactie op angel90

Waar is dat jurkje van 😍
Van Noppies 😊

één jaar geleden

Een meisje 🥰 uitgerekend 14 Juni 2023

één jaar geleden

Maandag 20 weken echo gehad. Onderste echo foto is van mijn andere zoontje. Zoals ik echo nu zie lijkt de baby veel op mijn man. Ik zie wel hetzelfde neusje en mond.

één jaar geleden

Maandag de 20wkn echo gehad. Alles zag er goed uit, dus heel dankbaar daarvoor. Maar alleen twijfelen we een beetje over het geslacht. Ik vind dit niet een heel duidelijk plaatje. Wat vinden jullie? Zijn er mensen die met de 20wkn echo een verkeerd voorspeld geslacht hebben gehad? Ik twijfel nu een beetje om alsnog een pret echo in te plannen.

één jaar geleden

Reactie op Amvdp

Maandag de 20wkn echo gehad. Alles zag er goed uit, dus heel dankbaar daarv ...
Gefeliciteerd!! Fijn hè een goede 20 weken echo, wij ook en zo dankbaar en opgelucht. Ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt aan de hand van dit beeld.. ziet er nog al als een uitstulping uit…maar je ziet niet echt een piemel en ballen.. eerder die ‘hamburger’ sta op t spleetje van een meisje wijst.. maar t stulpt uit.. anders ga je gewoon voor een leuke pretecho in 3D, weet je t zeker!

één jaar geleden

Gefeliciteerd!! Fijn hè een goede 20 weken echo, wij ook en zo dankbaar en ...
Jullie ook gefeliciteerd! Bedankt voor je reactie, altijd leuk om nog een keertje extra te spieken inderdaad. En wel fijn om extra zekerheid te hebben, niet dat het verder uitmaakt...maar meer voor mn eigen gemoedsrust.

één jaar geleden

Reactie op Amvdp

Jullie ook gefeliciteerd! Bedankt voor je reactie, altijd leuk om nog een ...
Dankjewel!! Nou jawel maakt wel uit, dan kan je lekker verder met voorbereiden, geboortekaartje, kamertje, kleertjes etc. Tenzij je zegt we doen alles uniseks..

één jaar geleden

😍💗Net terug van de 20 weken echoo En alles isgoed gekeurd en alles hoort waar het hoort te zitten😍En alles is goed qua lengte..💗🎀 Nu lekker nagenieten van ons Meisjjeee en fotos kijken💗

één jaar geleden

Wij hebben vandaag een goede 20 weken echo gehad, al is er wel heeeeell lang een echo gemaakt en flink geduwd en gesjort aan m'n buik. Zijn er meer die hierdoor buikpijn ervaren?

één jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wij hebben vandaag een goede 20 weken echo gehad, al is er wel heeeeell lan ...
Ja heb er nu (dag na tijd) nog wat buikpijn van

één jaar geleden

Ons meisje groeit goed 🥰