30 Reacties

één jaar geleden

Reactie op IBekkers

Je hebt hier vanuit een basisverzekering recht op. Dit is via onze gezondhe ...
Tuurlijk heb je er recht op. Maar denk maar niet dat de verzekering dit voor je gaat regelen hoor. Dit moet je nog altijd zelf doen. En met de termijn van TS schat ik de kansen heel klein in dat je nog een organisatie gaat vinden die je met open armen ontvangt en zegt: ohh tuurlijk joh, mensen zat hier! Vooral in de maand juni waarin niemand op vakantie wil🤐

één jaar geleden

Tuurlijk heb je er recht op. Maar denk maar niet dat de verzekering dit voo ...
Zoals ik al zei. Ze waren er niet blij mee. En niet met open armen. Maar zíj is er achteraan gegaan, met 20 weken (dus nog een maand in de zwangerschap na diegene van linkje dat je postte dat deed) en heeft het wel voor elkaar gekregen. Want; again, je hebt hier recht op. Mijn punt is meer dat hoe onhandig en onprettig voor iedereen ook, ze zijn wel verplicht je minimaal die 24uur aan te bieden omdat dit via de basiszorgverzekering in NL iets is waar iedereen recht op heeft. En dat iemand zich dus niet hoeft laten afschepen met sorry het kan niet meer. 🤷🏼‍♀️ (Of het netjes is of ze er blij mee zijn of ze op vakantie willen zijn allemaal goeie opmerkingen, relevant voor mijn punt alleen niet)

één jaar geleden

Wij vonden het heel erg prettig! Je weet ik het begin echt minder dan je denkt en dat vond ik best een onzeker gevoel waardoor het heel fijn is dat er iemand is die je dingen kan uitleggen en ze kan je helpen met heel veel aangezien je in het begin niet zo mega mobiel bent.. Maar dit is mijn ervaring haha

één jaar geleden

Bij onze dochter hele vervelende ervaring gehad met kraamhulp. Maar zie er deze keer des te meer naar uit omdat ik weet wat een goede kraamhulp kan betekenen!

één jaar geleden

Nee geen kraamzorg. Is ook niet verplicht

één jaar geleden

Nee geen kraamzorg. Is ook niet verplicht
Ben oprecht benieuwd wie dan je hechtingen en baarmoeder hoogte controleert e.d.?

één jaar geleden

Ben oprecht benieuwd wie dan je hechtingen en baarmoeder hoogte controleert ...
Jaa ik ook😅😳🫣

één jaar geleden

Ben oprecht benieuwd wie dan je hechtingen en baarmoeder hoogte controleert ...
Verloskundige kan het ook doen , maar dit moet dan wel met hun afgestemd worden.

één jaar geleden

Ben oprecht benieuwd wie dan je hechtingen en baarmoeder hoogte controleert ...
Verloskundige komt 3 keer in eerste week langs die checkt het dan