1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Oo dacht wie weet werkt het bij jullie ook. Maar als hij een speen heeft da ...
Denk t ook niet... 😅😩

2 jaar geleden

Heeft iemand hier de gouden tip. Mijn zoontje heeft altijd meerdere spenen in zijn bed voor het geval hij er eentje kwijt is. Met als gevolg dat hij nu moet slapen met 1 speen in zijn mond en in elke hand 1speen🥴 Een knuffel geeft hij niets om. Nu is het best lastig want als hij snachts 1 van de 3 spenen kwijt is gaat hij huilen. Heeft iemand een idee wat we ipv een speen in zijn hand zouden kunnen proberen? Hij knijpt vooral in de speen als een soort stressballetje zeg maar.

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Heeft iemand hier de gouden tip. Mijn zoontje heeft altijd meerdere spenen ...
Een spenen doekje eraan doen?

2 jaar geleden

Hoi club wakker mama's, niet altijd actief maar wel nog steeds hetzelfde 🤣

2 jaar geleden

Een spenen doekje eraan doen?
Ik wil alleen van de spenen af dus iets ipv zeg maar

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

Heeft iemand hier de gouden tip. Mijn zoontje heeft altijd meerdere spenen ...
Ik herken dit. Mijn zoontje heeft 1 losse speen in zijn hand, 1 speen aan een speenkoord aan zijn slaapzak vast in ze mond. En 1 speen aan een speenkoord vast aan ze knuffel voor als hij de rest kwijt is in de nacht. Die knuffel vind hij altijd wel en de speen dus automatisch ook. Spenen leer ik wel af als ik het kan uitleggen aan hem (voorlopig niet dus🤣)

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik herken dit. Mijn zoontje heeft 1 losse speen in zijn hand, 1 speen aan e ...
Onze zoon duimt en het CB zei wacht voorlopig nog even. Je gaat alleen maar stress zijn.

VRIEND

2 jaar geleden

Herkent iemand dit van sprong 9? Onrustig inslapen? Ukkie is steeds even stil, en dan weer jammeren en huilen. Gaat al een aantal weken zo 😩

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Herkent iemand dit van sprong 9? Onrustig inslapen? Ukkie is steeds even st ...
Wel heel onrustig slapen en duurt echt megaaaaa lang tot hij slaapt. 😭

VRIEND

2 jaar geleden

Getsie.. gisteren de hele dag met hem bezig geweest omdat hij bijna niet wilde slapen (incl de dutjes). En nu de hele nacht aan het klieren omdat hij steeds licht te jammeren. Dit is nu een aantal dagen zo. Je kan me echt oprapen… En manlief? Die slaapt rustig door 😭

VRIEND

2 jaar geleden

Fijn, nu ook ruzie met manlief omdat hij denkt dat de oplossing is dat ukkie maar in de woonkamer moet gaan slapen. Ik wil daar niet aan, want dan hoor ik hem niet. Nou.. dan mag ik ook niet zeuren. 😢

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Herkent iemand dit van sprong 9? Onrustig inslapen? Ukkie is steeds even st ...
Weet niet of het met een sprong te maken heeft maar in slaap komen gaat vaker onrustig. Hij valt bij mij in slaap na laatste voeding en gaat soms ineens rechtop zitten. Of jammert vaker, maar het gebeurt ook dat hij even aan het lachen is. Alsof hij intenser droomt denk ik wel eens.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Fijn, nu ook ruzie met manlief omdat hij denkt dat de oplossing is dat ukki ...
Je heb een knuffel nodig. Je man zit ook niet lekker in zijn vel anders zou hij dit niet als oplossing kiezen. Het kan best zijn dat dit een sprong is waar hij veel last van heeft. Misschien werkt rust reinheid en regelmaat nu goed? Ik zou het anders echt niet weten. Lampje aan? Geluidje aan? Sorry ik weet het ook even niet🥴🍀

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Fijn, nu ook ruzie met manlief omdat hij denkt dat de oplossing is dat ukki ...
Hoe gaat het inmiddels?

VRIEND

2 jaar geleden

Hoe gaat het inmiddels?
Lief dat je eraan denkt! We hebben het er gisteren nog over gehad en waren allebei moe en gefrustreerd sochtends. Excuses aangeboden aan elkaar en gezegd dat we dit samen moeten doen. Ukkie was vanochtend weer erg vroeg wakker. Was nat en had koorts, ook erg rode wangen. Dus ik denk dat de tandjes dwars zitten. 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Lief dat je eraan denkt! We hebben het er gisteren nog over gehad en waren ...
Ja ik zag je topic, maar je had hem al gesloten. Goed om te horen! Het is ook moeilijk met slaap tekort. Awhhh wat zielig! Hopelijk komen ze snel door zeg. Wij hadden ook een door lek luier om 4 uur. 😫 Hopelijk hebben jullie wel een goed weekend met Zn drietjes! ❤️

VRIEND

2 jaar geleden

Ja ik zag je topic, maar je had hem al gesloten. Goed om te horen! Het is o ...
Dat hoop ik ook! Ohh ook fijn, kan je ze helemaal verschonen 😩 Bedankt, jullie ook gewenst 🥰

2 jaar geleden

Dag allemaal, Er wordt hier lekker doorgepraat over vanalles en dat heeft inmiddels voor meer dan 1000 reacties gezorgd. Conform de richtlijnen moet ik daarom dit topic sluiten. Maar, er is ook een nieuw topic aangemaakt waar naar hartelust verder gepraat kan worden. Je vindt het topic onder de naam 'Club #wakker - deel 3' of via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/club-wakker-deel-3-BZ0BKY Groetjes, Anna | Moderator