147 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Wij hadden vandaag de geslachtecho Nou bijna half uur aan de echo gezeten, ...
Heb je de nub theorie al geprobeerd 😋?

één jaar geleden

Ben ik de enige die vind dat er echt heel veel tijd zit tussen de echo’s 😅 ...
Ja nul 13 tot 20 w wel, zeker nu ik weet dat mijn kindje een beetje achterloopt op de groei 🙈

één jaar geleden

Ben ik de enige die vind dat er echt heel veel tijd zit tussen de echo’s 😅 ...
Dit ervaarde ik inderdaad bij mijn eerste ook, toen was er zelfs nog geen 13 weken echo. Daarom hebben wij toen 2 keer een extra echo gedaan. Nu ben ik zwanger van een eeneiige tweeling en heb ik elke 2 weken een echo.

één jaar geleden

Heb je de nub theorie al geprobeerd 😋?
Ja dat wel maar word ik ook niet duidelijker van en de nubster twijfeld ook🙈

één jaar geleden

Ben ik de enige die vind dat er echt heel veel tijd zit tussen de echo’s 😅 ...
Nee dat zal vrijwel iedereen beamen denk ik. Altijd leuk om te mogen kijken 😊. Bij m'n eerste heb ik in totaal 10 echo's gehad, tot 12 weken al 5 echo's. Nu met 18 weken 'nog maar' 3. Wel bijna elke week controle omdat ik dat prettig vind.

één jaar geleden

We hebben vandaag op 15+6 de geslachtsecho gehad 🥰 we krijgen een meisje! Dat was ons voorgevoel al. Zo gelukkig 😍 alles zag er perfect uit

één jaar geleden

Vandaag te horen gekregen met 15+6 dat wij een dochter krijgen!🥰

één jaar geleden

Vandaag de geslachtsbepalende echo met 16+3 gehad, maar zelf weten we het pas volgende week zaterdag tijdens de gender reveal.🥰

één jaar geleden

De echoscopiste zette als verrassing even de 3d aan. Pretecho bij 17+3. Helemaal verliefd op ons meisje.

één jaar geleden

Gisteren met 17+5 een pretecho gehad, meisje eigenwijsje wilde weer niet heel veel laten zien en was lekker met haar gezicht verstopt🤣 Hopelijk gaat de 20 weken echo beter over 2 weken💞🙈

één jaar geleden

Vandaag de gender party 🥳🥳🥳

één jaar geleden

Wat denken jullie ☺️

één jaar geleden

Reactie op leylacay

Wat denken jullie ☺️
En BABY!! Is een apart topic voor. Sorry, daar kun je deze vraag droppen 😁

één jaar geleden

Ik verbaas me ergens over de woorden de bijna eerste echo, ik heb elke controle een echo. Dus ik had bij 6 weken, 8 weken, 10 weken, 13 weken , 15 weken, 16 weken en dan bij 19/20 weken weer. Daarna is het helaas klaar ;-)

één jaar geleden

Reactie op pascalle1987

Ik verbaas me ergens over de woorden de bijna eerste echo, ik heb elke cont ...
Wat een geluk! Ik alleen bij de 8 en 11 weken een echo. En dan hadden we nog gekozen voor de 13 weken echo. Nu wachtend op de 20 weken echo. Volgende week een pretecho geboekt voor het geslacht. Vind het anders wel erg lang duren om te wachten op de 20 weken echo haha.

één jaar geleden

Reactie op M V D P

Wat een geluk! Ik alleen bij de 8 en 11 weken een echo. En dan hadden we ...
Hier ook, vind het echt bizar dat er 2 maanden tussen de echo’s zit….

één jaar geleden

Reactie op Annaghha

En BABY!! Is een apart topic voor. Sorry, daar kun je deze vraag droppen � ...
O sorry had het verkeerd gelezen nou het is een ieder geval een echo he

één jaar geleden

Hier ook, vind het echt bizar dat er 2 maanden tussen de echo’s zit….
Ja niet normaal he, toch fijn als je tussendoor wat extra bevestiging krijgt dat het allemaal goed is.. 😊

één jaar geleden

Onze 20 weken echo! 💙 Alles zit erop en eraan! Hij was enorm bewegelijk dus het was een uitdaging om alles te controleren, MAAAAAAR het is gelukt! Alle metingen waren rond het gemiddelde, alleen zijn voeten waren groter 🤣 (compleet logisch, wij hebben allemaal grote voeten)

één jaar geleden

💙 Hahaha onze Big Foot 💙