147 Reacties

één jaar geleden

Misschien ook een optie om jezelf aan te melden bij de Fontys Paramedische Hogeschool. Zij zoeken altijd zwangeren om te oefenen voor de echo's en bijvoorbeeld examens te doen voor de 20weken echo etc. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ook een aantal keren geweest.

één jaar geleden

Reactie op Jonya

De echoscopiste zette als verrassing even de 3d aan. Pretecho bij 17+3. Hel ...
Ze lacht!!!!!💕

één jaar geleden

Onze kleine meid met 18 weken 💗 zo bijzonder. Wilde graag met mijn moeder voor een pretecho gaan. Zo leuk om tussendoor nog even te kijken 💗 nu wachten op de 20 weken echo!

één jaar geleden

Toch prachtig. 17 weken

één jaar geleden

En deze met 17 weken 💙

één jaar geleden

Reactie op Fen37

Toch prachtig. 17 weken
WAAAAAAUW ohhh hoe bijzonder even een kijkje in je buik zo!!! Ohhh wat mooi!!!! Word nu gewoon verliefd op jouw kindje hahaha 🥰

één jaar geleden

Voor de 20 weken echo kreeg ik een kusje ❤️😍 Mama’s met ervaring dat de placenta voor de uitgang ligt? M’n VK zei dat dit wel echt nog moest gaan schuiven en ik anders met 32 weken een doorverwijzing naar de gynaecoloog krijg en evt. een geplande keizersnede…

één jaar geleden

Voor de 20 weken echo kreeg ik een kusje ❤️😍 Mama’s met ervaring dat de p ...
Ah, zo lief! 😍 Ik ben er inmiddels wel achter dat je placenta nog kan schuiven. Bij de 13-wekenecho zei de echoscopist dat mijn placenta aan de achterkant zit. Een week later, tijdens een pretecho, lag de placenta ineens deels aan de achterkant en deels voor de uitgang. Vorige week had de vk het over de zijkant. Ik ben benieuwd wat ze bij de 20-wekenecho zeggen. Maar het kan dus nog heel goed verschuiven!

één jaar geleden

Voor de 20 weken echo kreeg ik een kusje ❤️😍 Mama’s met ervaring dat de p ...
Geen ervaring mee, maar je kan Googelen naar Placenta Praevia :-).

één jaar geleden

Reactie op Annaghha

Geen ervaring mee, maar je kan Googelen naar Placenta Praevia :-).
Ik had dat ook op Google gevonden inderdaad. Maar weet niet zeker of hij er volledig of gedeeltelijk voor licht. Ik ga de volgende keer even vragen hoe dit precies zit en wat de kansen zijn dat hij nog schuift…

één jaar geleden

Goeie 20weken echo gehad. Heerlijk beweeglijk kind en al mooi groot. Dankbaar en blij hiero. Vandaag ook precies 20 weken, 1 september uitgerekend!

één jaar geleden

Poeh zijn er meer die naar mate de 20 weken echo dichterbij komt meer spanning krijgt of alles goed is. Lees zoveel nare of spannende uitslagen van die echo... dat angst me beetje bekruipt.

één jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Poeh zijn er meer die naar mate de 20 weken echo dichterbij komt meer spann ...
Ik denk dat veel dames je spanning herkennen! Een echo blijft altijd spannend en dat is ook volkomen begrijpelijk! Om je een positief gevoel te geven, bij de 1 tot 8 sept club hebben alle dames een mooie en goede 20 weken echo gehad! Hopelijk geld dat ook voor jou en alle mama’s die nog moeten! Succes 🍀🤞🏻 maar vergeet ook niet een beetje te genieten!

één jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Poeh zijn er meer die naar mate de 20 weken echo dichterbij komt meer spann ...
Ik, vooral omdat ik zo graag wil weten hor de groei in de tussentijd is verlopen 😓

één jaar geleden

Net weer een mooie 20 weken echo gehad 😍 zo leuk om te zien hoe groot hij al word!

één jaar geleden

Hier gisteren weer een geruststellende echo gehad op dik 18 weken 😁 15cm en 260gr, we zijn altijd dolblij te zien dat alles inorde is

één jaar geleden

Net de 20 weken echo gehad. Toch even spannend maar onze kleine meid doet het goed. Alles zag er netjes uit en ze liet zich prima meten en controleren. Wat is het toch bijzonder 💗

één jaar geleden

Vanmorgen de 20 weken echo gehad, zo bijzonder weer! Ik dacht dat we deze keer een jongentje mochten verwachten maar we zijn toch verrast met een meisje!! 🫣🥰

één jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Poeh zijn er meer die naar mate de 20 weken echo dichterbij komt meer spann ...
Niet zoveel spanning, voel overwegend vertrouwen. Maar gedachte dat er iets zou kunnen zijn komt af en toe wel even voorbij. En dat is ook niet gek lijkt me! Wanneer heb jij de 20-weken echo? Ik komende woensdag 26 april, kijk er echt naar uit!

één jaar geleden

Wij mochten ons ventje even in 3D zien nu 17 weken💙