1046 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de afgelopen dagen een angst ontwikkeld voor mijn zoon zijn poepluiers😝 tot aan de nek (sorry voor de foto). Doe ik nou iets niet goed met die luier? Of is dit een nieuwe fase😂

één jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ik heb een zakje afgekolfde moedermelk in de koelkast staan die ik gister a ...
Je mag het binnen 48 uur na het kolven nog invriezen.

één jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ik heb een zakje afgekolfde moedermelk in de koelkast staan die ik gister a ...
Is het van gisteren? Dan zou ik het nog invriezen. Ik doe dat althans. Natuurlijk na ontdooien geen dagen meer bewaren...

één jaar geleden

Ik heb de afgelopen dagen een angst ontwikkeld voor mijn zoon zijn poepluie ...
🙈 hier gelukkig nog niet meegemaakt! Ik heb een tijdje luiers van huggies gebruikt, die hebben een randje bovenaan de luier, dwars over de rug. Misschien kan dat helpen? 🤞

één jaar geleden

Ik heb de afgelopen dagen een angst ontwikkeld voor mijn zoon zijn poepluie ...
Zo dan deze is ook wel heftig 🙈. Ik heb dit ook een periode gehad. Soms wel 4x per dag. Was er zo klaar mee op den duur. Ik ben de luier aan de achterkant heel hoog gaan doen en altijd echt direct naar rennen zodra ze begint 🤣. Het was 3 weken ellende en toen werd het minder

één jaar geleden

Reactie op Bobo96

Zo dan deze is ook wel heftig 🙈. Ik heb dit ook een periode gehad. Soms we ...
Naar boven *

één jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ik heb een zakje afgekolfde moedermelk in de koelkast staan die ik gister a ...
Je kan het wel vandaag geven, maar niet meer invriezen!

één jaar geleden

Ik heb de afgelopen dagen een angst ontwikkeld voor mijn zoon zijn poepluie ...
Omg wat een slagveld😆

één jaar geleden

Reactie op Bobo96

Zo dan deze is ook wel heftig 🙈. Ik heb dit ook een periode gehad. Soms we ...
Dat doe ik idd ook, als ik hoor/zie aan zn gezicht dat hij er aan begint ren ik al richting verzorgingstafel. Hier komt het er anders vaak langs de billetjes uit. Als ik snel ben kan ik dat tegen gaan en bespaart me een besmeurde romper 🙈

één jaar geleden

Hahaha oops... 🙈

één jaar geleden

Reactie op Avdpee

Dat doe ik idd ook, als ik hoor/zie aan zn gezicht dat hij er aan begint re ...
Precies dat🤣. Ik ben wel echt trots dat ik nog steeds alle vlekken eruit heb weten te wassen ✌️

één jaar geleden

Mijn dochter heeft soms enkele zwarte spikkeltjes in haar ontlasting, is dit normaal?

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Mijn dochter heeft soms enkele zwarte spikkeltjes in haar ontlasting, is di ...
Yup.

één jaar geleden

Reactie op JYB

Onze dochter is voor het eerst verkouden. Straks even zoutoplossing halen. ...
Mag pas vanaf 6 maanden. Je kan wel een beetje luuf in een theeglas doen met kokend water. Voor de damp. Of een ui snijden

één jaar geleden

Mijn zoontje gaat 2x per week naar mijn moeder als ik moet werken. Hoe kan het dat hij daar ieder slaapje goed doet zonder te huilen en het bij mij of mijn partner altijd huilen en drama is voor het slapen? Ligt het dan aan ons?🤔

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Mijn zoontje gaat 2x per week naar mijn moeder als ik moet werken. Hoe kan ...
Mijn zoontje slaapt al weken lang de nachten slecht en is nu bij opa en oma tussen 7 en 7 alleen maar 1x wakker geworden dus ik weet het ook allemaal niet meer🙈

één jaar geleden

Reactie op KimRu

Mijn zoontje slaapt al weken lang de nachten slecht en is nu bij opa en oma ...
Jaa dat is raar toch? ik kan af en toe wel janken. De hele dag in de weer om hem maar te laten slapen en dan van je moeder horen ‘nee hoor hier huilt hij nooit als hij naar bed moet’😮‍💨 Word er zó onzeker van..

één jaar geleden

Mijn dochter heeft wat droge huid achter haar oren, iemand een tip wat ik het beste kan opsmeren?

één jaar geleden

Reactie op Ri3004

Wat kiezen jullie en waarom? Slaapzak met of zonder mouwen (of afritsbaar, ...
Zonder heb k genomen merk dat ze het toch warm heeft met, krijgt ze en zweethoofd van en zonder gaay het prima

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Jaa dat is raar toch? ik kan af en toe wel janken. De hele dag in de weer o ...
Jaa had ik vanmorgen ook hoor! Dacht echt: wat doen wij dan fout? Voordeel is wel dat ik nu iets makkelijker ga worden met logeren. Gister stond ik te huilen toen ik hem wegbracht haha. Maar mijn ouders vinden het geweldig en wij kunnen even nachtje bijtanken