1012 Reacties

één jaar geleden

Woensdag spiraal laten plaatsen en vandaag heb ik pijn 😩😩😩 nare krampjes. Baarmoeder is het er niet mee eens

één jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Vandaag naar Spanje gevlogen! Meisje deed het zo goed ❤️
Fijne vakantie

één jaar geleden

Vandaag heb ik een gefrustreerd jongetje die niet wil slapen.. 🙄

één jaar geleden

Reactie op Patje1982

Fijne vakantie
Dankje!

één jaar geleden

Vandaag ben ik lekker een dagje naar de sauna geweest. Kleine meid bij papa achtergelaten en de hele dag voor mezelf gehad. Pfoeeee wat was ik daar aan toe. Overigens, dikke tip voor alle mama’s. Ga naar Spa One in Oosterhout (vlak bij Breda). Je mag daar in 1 van de luxe behandelkamers kolven, en ze hebben een koelkast waar je dan je gekolfde melk mag bewaren!

één jaar geleden

Vandaag heb ik m'n kind in mijn eigen jurkje gehesen, 32 jaar later. 🥰

één jaar geleden

Na een aantal weken fulltime kolven ivm te heftige tsr en melkstroom (ondanks druk afkolven) zomaar weer 2 voedingen live kunnen geven! ❤️

één jaar geleden

Eerste dagje dat papa weer aan het werk is na 11 weken thuis te zijn geweest. Meneertje heeft het 1e dutje al perfect gedaan, dus kon zijn fotoboek weer een beetje bijwerken

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Eerste dagje dat papa weer aan het werk is na 11 weken thuis te zijn gewees ...
Ooh ik had dat vorige week, hij was ook 11 weken thuis geweest (op de diploma uitreiking na dan, want daar wilde hij graag heen) Vond het zo spannend toen 🤣 nu vind ik het wel lekker eigenlijk 😅

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Ooh ik had dat vorige week, hij was ook 11 weken thuis geweest (op de diplo ...
Ja mijn man is vorige week weer 1 dagje naar college geweest, want zijn master starte al een weekje voor de scholen hier. Ik vind het alleen thuis zijn ook niet zo erg hoor. Ivar vermaakt zichzelf gelukkig heel goed zelf. Heb al 2 wasjes kunnen draaien en het beddengoed verschonen, dus dat was al meer dan ingecalculeerd 😅

één jaar geleden

Vandaag voor de zekerheid eventjes op controle geweest bij de bekkenfysio en ik ben met vlag en wimpel goed gekeurd! Kan ik weer zonder zorgen gaan trainen 💪🏻

één jaar geleden

Vandaag is mijn middelste jarig, maak hem vanmorgen wakker: koorts. Afgelopen vrijdag een mail gehad dat de juf Corona had, dus zoon maar even testen & ja hoor.. Leuk verjaardagscadeau zo😓 Heel de dag in duigen gevallen😭

één jaar geleden

Bumbo stoeltje binnen 🥰

één jaar geleden

De auto naar de garage gebracht en terwijl ze hem maakten achterin de auto borstvoeding gegeven😫 gelukkkig wel getint glas achter. Maar de kleine begon ineens ontroostbaar te huilen. Al die mannen daar “volgens mij heeft hij honger” 😫

één jaar geleden

Op deze week vakantie al 2x bv gegeven in het openbaar. op een bankje aan de haven en op het strand. onwennig maar het ging wel ☺️

één jaar geleden

Reactie op Avdpee

Op deze week vakantie al 2x bv gegeven in het openbaar. op een bankje aan d ...
Ik ook in Spanje! Overal. Was zo klaar met kolven en zeulen met een koeltasje haha

één jaar geleden

Mijn man eindelijk aan de draagzak gekregen en hij was helemaal blij. Liep zo trots te lopen met ons meisje in de zak ❤️

één jaar geleden

Mijn man haalt de spinnen voor mij weg en ik regel de kikkers. Net schrok mijn man zich kapot, vlak bij zijn kaarten spullen, half verscholen zat een kikker. Hij was er direct klaar mee, nam Fae over en ik zou de kikker even regelen. Het was niet eens een grote kikker, beetje een normaal maatje. Dus ik wil em pakken en kijk nog eens goed, is dat ding dood…. Nou, dan wil ik het ook niet meer aanraken 😅🤣. Alleen omdat die dood was ging er in mijn systeem ook iets af dat zei dat het nu opeens een eng ding was 🤣🤣🤣 Dus deze dappere dodo schuift de dode kikker met de stoffer op het blik, dat ding was helemaal stijf. Met de kikker naar buiten en met een flinke zwaai in de sloot gegooid. 😅😅😅 een dode kikker in huis mensen… hoe dan 😅😅😅 Oké eerlijk, dit is de tweede keer dat we een kikker in huis hadden, alleen de vorige die leefde nog 😅

één jaar geleden

Klaar met deze dag. Wat een draak van een kind heb ik vandaag ☹️

één jaar geleden

Reactie op MammyToBe

Bumbo stoeltje binnen 🥰
Aah kijk nou! Vanaf welke leeftijd kun je dit gebruiken?